Pritožbe in Vračila

Pri Rojal Armory-ju si prizadevamo za izjemno storitev za stranke







Naša predanost zagotavljanju izjemne storitve strankam gre z roko v roki z našim poslanstvom, da ponudimo visokokakovostno orožje in športno opremo. Razumemo, da je vaše zadovoljstvo ključnega pomena, zato si prizadevamo za brezhibno izkušnjo, ko gre za pritožbe in vračila. Z močnim poudarkom na preglednosti, poštenosti in odprti komunikaciji smo razvili to politiko, da bi razložili korake in postopke, vključene pri obravnavi morebitnih pomislekov, ki jih imate glede naših izdelkov. Lahko zaupate, da bomo vestno delali na reševanju težav, vedno z vašim najboljšim interesom v mislih. Prosimo, preglejte našo celovito politiko spodaj, da boste jasno razumeli, kako obravnavamo pritožbe in vračila pri Rojal Armory.








1. Pritožbe glede Izdelkov

Če ob dostavi izdelka ugotovite napako, upoštevajte naslednje korake:

  • Takoj obvestite naše dostavno osebje in napako zabeležite na potrdilu o dostavi.
  • Stopite v stik z našo ekipo za podporo strankam v 14 dneh od datuma dostave in sporočite težavo.
  • Navedite podrobne informacije o ugotovljeni napaki.
  • Ekipa za podporo strankam vas bo vodila pri naslednjih korakih za učinkovito reševanje pritožbe.
  • Lahko zahtevamo dodatne informacije, kot so fotografije ali videoposnetki, da bolje razumemo težavo.
  • Ko preučimo pritožbo, vam bomo ponudili rešitev, ki lahko vključuje popravilo, zamenjavo ali vračilo denarja.

2. Vračila in Vračila Denarja

Sprejemamo vračila in izvajamo vračila denarja pod naslednjimi pogoji:

  • Upravičenost: Imate pravico, da blago vrnete brez navedbe razloga v 14 dneh od datuma dostave. Vendar mora biti izdelek neuporabljen, v originalni embalaži in v enakem stanju kot ob prejemu.
  • Postopek vračila:
    • Stopite v stik z našo ekipo za podporo strankam, da začnete postopek vračila.
    • Izdelek varno zapakirajte, vključno z vso originalno opremo in dokumentacijo, ter ga pošljite na navedeni naslov. Stroški pošiljanja za vračila so plačani s strani stranke.
  • Vračilo denarja: Ko prejmemo in pregledamo vrnjen izdelek, vas bomo obvestili o statusu vašega vračila denarja. Če je odobreno, bo vračilo izvedeno z uporabo prvotnega načina plačila v 14 dneh.
  • Artikli, za katere ni mogoče dobiti vračila: Določeni izdelki niso upravičeni do vračila denarja, vključno s (strelivom, ...).

3. Menjave

Če želite izdelek zamenjati za drugo različico ali model, upoštevajte postopek vračila, naveden zgoraj, in navedite svojo željo po menjavi. Ekipa za podporo strankam vam bo pomagala najti pravi izdelek in vas vodila skozi postopek menjave.

4. Obdobje Garancije

Za naše izdelke zagotavljamo garancijo v naslednjem obsegu:

  • Običajno imajo naši izdelki garancijsko obdobje 12 mesecev od datuma nakupa.
  • Vendar imajo nekateri izdelki lahko podaljšano garancijsko obdobje, ki bo jasno navedeno na strani izdelka ali v spremljajoči dokumentaciji.
  • Če je izdelek rabljen, običajno ima garancijsko obdobje 3 mesece od datuma nakupa.

5. Poškodovani ali Okvarjeni Izdelki

Z največjo skrbnostjo pakiramo in obdelujemo naše izdelke, da zagotovimo, da prispejo v popolnem stanju. Vendar, v redkem primeru, da prejmete poškodovan ali okvarjen izdelek, upoštevajte naslednje korake:

  • Preverjanje Embalaže: Ob dostavi vas vljudno prosimo, da preverite embalažo na morebitne znake poškodb. Če opazite zunanjo poškodbo embalaže, jo zabeležite na potrdilu o dostavi ali obvestite dostavno osebje.

  • Podajanje Pritožbe pri Dostavni Družbi: V primeru poškodovane embalaže priporočamo, da neposredno vložite pritožbo pri dostavni družbi. To bo pomagalo pri začetku preiskave in poenostavitvi postopka reševanja morebitnih težav, ki so se pojavile med prevozom.

  • Preverjanje Izdelka: Po sprejemu previdno preverite sam izdelek glede morebitnih poškodb ali okvar. Če odkrijete težave, nemudoma obvestite našo ekipo za podporo strankam.

  • Stik s Podporo Strankam: Čim prej stopite v stik s našo ekipo za podporo strankam, da prijavite poškodovan ali okvarjen izdelek. Posredujte podrobne informacije o težavi in po možnosti priložite podporne fotografije ali videoposnetke. Naša ekipa vas bo vodila skozi naslednje korake za učinkovito reševanje težave.

  • Postopek Vračila: Če je izdelek potrebno vrniti, bo ekipa za podporo strankam poskrbela za navodila in vas vodila skozi postopek vračila. Glede na specifičen primer bomo morda organizirali prevzem izdelka ali vas prosili, da ga vrnite na naslov, odvisno od primera.

  • Možnosti Rešitve: Ko prejmemo in pregledamo vrnjeni izdelek, bomo ocenili poškodbo ali napako. Glede na naravo težave in razpoložljivost izdelka vam bomo zagotovili ustrezno rešitev, kot je zamenjava, popravilo ali vračilo denarja.

Je bistveno, da ob dostavi skrbno preverite tako embalažo kot tudi izdelek, da se lahko nemudoma sprejmejo potrebni ukrepi. Naša ekipa za podporo strankam je pripravljena pomagati pri reševanju morebitnih pomislekov ali težav, ki se pojavijo.

Opomba: V primerih poškodovane embalaže je ključno vložiti pritožbo pri dostavni družbi, saj je odgovorna za varno prevoženje paketa. To nam bo pomagalo sodelovati z dostavno družbo pri preiskavi zadeve in pospešiti reševanje.

6. Izjeme

Upoštevajte naslednje izjeme v naši politiki pritožb in vračil:

  • Skladnost z Zakonom: V celoti se držimo vseh veljavnih zakonov in predpisov, povezanih s prodajo orožja in športne opreme. Določeni izdelki so lahko predmet posebnih omejitev ali zahtev za vračila, popravila ali zamenjave, kot to določa zakon. Vabimo vas, da se seznanite s povezanimi predpisi, ki se nanašajo na specifični izdelek, ki ga nameravate kupiti.

  • Izdelki na Izpraznitev Zalog ali v Akciji: Izdelki na izpraznitev zalog ali v akciji se prodajajo v stanju "kakor je" in običajno niso vračljivi, razen če so poškodovani ali imajo napake. Pred sprejetjem odločitve o nakupu skrbno preglejte opis izdelka in stanje.

  • Artikli iz Druge Roke: Izdelki iz druge roke so predmet posebnih garancijskih pogojev. Običajno imajo izdelki iz druge roke garancijsko obdobje 3 mesece od datuma nakupa. Za več informacij o kritju garancije za izdelke iz druge roke si oglejte opis izdelka ali se obrnite na našo ekipo za podporo strankam.

Prosimo, da preverite in razumete specifične pogoje, povezane z določenim izdelkom, saj se lahko razlikujejo glede na zakonodajne zahteve, stanje zalog ali naravo izdelkov iz druge roke.

Za dodatna vprašanja ali pomoč glede pritožb in vračil, se obrnite na našo predano ekipo za podporo strankam. Zavezani smo k zagotavljanju vaše zadovoljstva in k učinkovitemu in profesionalnemu reševanju težav.

Need a Help?

Follow us on socials

Check these out

Puška Tippmann M4-22 Elite DMR .22lr 16”

Na zalogi

1.135,00 
Znamka

Tippmann

Caliber

22 LR

Operation

Semi Auto

Weapons Category

B4

Barrel length (cm)

40.64

Magazine Capacity

10

Warranty (Months)

12

Echelon 4.5” 9×19

Na zalogi

820,00 
Znamka

Springfield Armory

Caliber

9×19

Operation

Semi Auto

Weapons Category

B5b

Length (cm)

20.32

Barrel length (cm)

11.43

Weight (kg)

0.67

Magazine Capacity

17, 20

Warranty (Months)

12

Echelon 4.5″ TB 9×19

Na zalogi

890,00 
Znamka

Springfield Armory

Operation

Semi Auto

Weapons Category

B5b

Caliber

9×19

Barrel length (cm)

13.3

Length (cm)

26.7

Weight (kg)

0.67

Magazine Capacity

17, 20

Warranty (Months)

12

Zračna puška Cometa 220 4,5mm/.177

Available on backorder

155,35 
Znamka

Cometa

Caliber

4.5 mm / .177

Warranty (Months)

36 (3 Years)

Weapons Category

D6

Energy (J) Information depends on the projectile weight and also other factors.

24

Length (cm)

106

Weight (kg)

2.8

Optics Mount Type What kind of optics rail does it include, if any.

Dovetail